20 Mart 2016 Pazar

YILDIZ KAYMIŞ

Bir yıldız daha kaydı gökyüzünde.Biraz serbest biraz sıskaydı sanki.Şarkı mı söylüyordu yoksa şiir mi? Bilemedim tek bildiğim yalnız öldü. Yıldızlar ölürken ses çıkarmaz ki!Çıkarırlar da duymaz mıyız yoksa! Acı bir çığlıktır belki kim bilir. Evet evet belki de onların çığlıkları bizim icin dayanılmaz olacağından ses uzayda yayılmıyordur belki de. Hayatta da yıldızlar kayıyor,bakmayın siz. Ohoo hem de ne yıldızlar. Keşfedilmemiş bir köşede sessizce beklemiş sonra da gitmiş yıldızlar. Küsmüşlerdir belki sessizce ağlayıp dönmemek üzere dünyayı terk etmişlerdir. Sigaraya alkole bile başvurmuş olabilirler. Dünyaya şöyle bir bakıp "Değmez buralara,insanlar kötü." deyip gittiler. Hırçın olabilirler miydi ki? Hırçınlıkla ne alakası var mı diyeceksiniz,kim bilir belki de vardır. Ben küçük bir çocuğu mutlu edince seviniyorum,yaşlı teyzeyi de karşıdan karşıya geçirince. Onlar icinde ben bir yıldız olmuş muyumdur? Bana küçük bir kız kraliçe gibisin dedi. Onun icin kraliçe kimdi?Nasıldı?Neye ,kime benziyordu ki? Ben bilmiyorum . Tek bir bildiğim var küçük bir kızın hayallerindeki kraliçenin kendisi olmuştum. Mutlu oldum buna , ben bir kraliceydim artık. Kücük çocuğun kraliçesi. Sonra, bir kız geldi,beni yanımdaki küçük öğrencilerle aynı yaşıt sandı;sizin öğretmeniniz daha gelmedi mi , diye sordu. O sırada ben 13 yaşında olmuştum. Üzülmeli miydim buna? 18 yaşındaydım ama 13 zannedildim. 5 yıl geriye gittim.Evet ben zaman atlamıştım ve bu güzel bir şeydi.Tekrardan çocuk oldum.O dakikaları 13 yaşındaki kız gibi yaşadım.Nasıl yaşanılır bilmezdim , zamanı geriye attım yaşadım ben de . Hiç düşünmedim ilerideki bana ne oldu diye . Gözlerimi kapadım ve on üc yaşımı bir daha bir daha yaşadım. Bazen yapıyorum öyle , zamanı atıyorum bir köşeye kim olmak ne zamanda olmak istiyorsam o zamana gidiyorum . Bir yıldız oluyorum ben de işte , zaman üstünde kayıp gidiyorum öylece. Bittiğimde bir şeyler olacakmış gibi sanki...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder