10 Mart 2016 Perşembe

AH BU EGO

Anlamıyorum işte insanları. Onlar çözülemeyen bir bulmaca gibi ya da eksik parcası olan bir puzzle gibi. Hep çıkarları icin bir şeyler yapıyorlar , kimseyi dinlemiyorlar.Üç maymun gibi;görmedim.duymadım,bilmiyorum oynuyorlar. Neden peki? Buna ne ihtiyacı var ki diye düşünüyordum ki aklıma ego geldi. Doğru ya insanların doyurmaları gereken birer egoları vardır.Bir tane midir peki insanın egosu yoksa daha fazla mı? Hadi bir tane olsa yine kontrol edilebilir günümüzde bunca sorun oluşmuşken sanmıyorum tek olduğunu. Birçok ,birçok ego. Bir de bunları birleştirip robot yapıyorlar sonra da fark etmeden o robotun himayesine giriyorlar. Ah şu insanlar! Gel konuşalım diyorum,anlaşabiliriz diyorum. Ya da alttan alalım diyorum. Ama hayır çevremde o kadar insan egosunun kölesi olmuş ki yapamıyorlar yapacakları varsa bile bu sefer gururu alet ediyorlar. Ne alakaysa artık. Ama insanoğlu işte bir şeyden caymak bir olayı saptırmak isterse elindeki tüm kozları ortaya döker. Canı istemiştir yapmıştır ,pardon egosu istemiştir yapmıştır. Peki neden bu ego bu kadar çok fazla ortaya cıktı ve insanları ele geçirmeye başladı? Onu ben de anlamış değilim bilirseniz içinizde tutmayın söyleyin , söyleyin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder