11 Mart 2016 Cuma

BİRAZ DA SİZ

Düşünüyorsunuz... Yine bir şeyler düşünüyorsunuz. Ah şu beyne bir el atsak da biraz frene bassak. Sıkılsak da sıkılmasak da hep bir şeyler planlar ya geçmişi kurcalar ya da gelecekle ilgili fikirlerde bulunuruz. Gecen yine birden mutsuzluk bir hüzün çöktü üzerime, yemekhanede yemek yedikten sonra yurda gittim. Bizim yurdun önünde bir tek sandalye vardır. Nedendir bilinmez artık yalnız kalmak insanlar icin oraya konmuş herhalde . Bilmişler galiba , tek olamazdım zaten sıkılınca ya da hüzün çökünce çoğu insan yalnız kalmak ister. Neyse geçtim oturdum sandalyeye kulaklığı hiç takmadım.İçimdeki sese yön veriyordu bazı şarkılar. Onları susturup kendimi dinledim. Dinledim sadece yorum yapmadım bilmem belki yapmışımdır fark etmedim hiç onu. Dakikalarca oturup insanların yüzüne anlamsızca bakmıştım. En son samimi olup da sonradan konuşmadığım bir arkadaşımla da göz göze geldiğimizde aynı anlamsızlık ifadesi vardı. Sizde de olmuştur aklınıza getirin işte. O sandalyede o akşam yıldızların altında oturduğumda elime hiçbir şey geçmedi. Sadece biraz rahatladım ruhen. Bedenim hep yorgun zaten. Koşuşturmaca ,dersler,şehrin gürültüsü,dedikodular vs. hepsi bedenimi ve ruhumu yoruyor. Sizinde öyledir tahmin edebiliyorum. Yalnız değilim yine bu konuda da. Ah biz insanlar hiç yalnız olmadık ki. Yalnız olmayı cok istedik buna bir şey demiyorum ama olamadık. Olsak da en fazla birkaç saat dayanabiliyoruz. Şahsen ben denedim. Ben bir gün boyunca yalnız kaldım. Ve akşam 9'a doğru sıkıntıdan patlıyordum az daha yurt odasında. Birkaç saatlik küçük yalnızlıklar yeter bize fazlası zarar. Oturuyorum okulun kafesine bazen cay,simit ve telefonumla zaman geçirmeye çalışıyorum. Sonra bakıyorum ki etrafta herkes gülüp eğleniyor arkadaşlarıyla. Başlıyorum o zaman bir tanıdık gelsin de yanımda otursun diye dua etmeye. Konuşmak birileriyle zamanınızı paylaşmak o kadar güzel ki. Her şeye rağmen hem de. O yüzden gün içinde kendinize ufak kaçamaklar yapıp zaman tanıyın kendinize. Dinleyin ,kulak verin içinizdeki sese. Ama belli bir süre. Sonrası üzüyor sizi hayatı kurgulamaya kadar götürüyor. Düşünün ve yalnız kalın ;ama belli bir süre...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder