18 Şubat 2016 Perşembe

ENERJİ DIŞARIDA

Hayat bu işte ,sevinçleriyle üzüntüsüyle. Böyle bütün olmuş bir araya gelmiş. Zıt kutuplar ,zıt insanlar birbirini çeker ya hayatın bu iki duygusu da birleşmiş yaşamı içinde yaşadığımız hayatı oluşturmuş. Hep mutsuz olsaydık mutluluğun kıymetini bilebilir miydik? Ya da tam tersi. Bugün güne mutsuz başladım,pek keyfim yoktu. Hatta randevulaştığım arkadaşımla bile buluşmak istemiyor ,ertelemeyi düşünüyordum. Ama sonra giyindim ve dışarı çıktım. Güneş tüm ihtişamıyla gökyüzünde kendini sergiliyordu. Hava o kadar güzeldi ki yansıması da yeryüzüne vurmuş olsa gerekki yeryüzü de ayrı parıldıyordu . Kuşların sesi daha farklı geliyor,insanlar sanki gülücük saçıyordu. Hava çok güzel yaşam dolu kokuyordu. Hava kokar tabiki öyle de güzel kokar ki ! Çıktım dışarı ve şükrettim .Şükretmek daha bir mutlu etti beni. Ve bu da tüm günüme yansıdı. Güzel ve keyifli bir gün geçirdim. Oysa evde tüm gün dört duvar arasında kalsaydım günüm sıkıcı ve mutsuz geçecekti. Size tavsiyem evde canınız sıkılırsa, mutsuz olursanız çıkın dışarı ve hava alın. Evrenin harika bir enerjisi var. Ve bence evler bu enerjiyi yutuyor. Siz de o enerjiyle yutulmak istemiyorsanız çıkın gezin . Derin bir nefes alın ve şimdi bırakın. Daha iyi bir hayat için mutlu olun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder