29 Temmuz 2016 Cuma

MASKEN VE SEN

Iskalıyorum ... İstedigim her neyse artık onu görmüyorum.Dikkatim başka seylere kayıyor ,oyalanıyorum. Her insanda olan maske bende de var biliyorum. Kimseyi suçlalayamam yaptığım şeyler için.Benim seçimim benim kararlarım.Maske, büründüğümüz yüzü saklamak için insanların takmamızı istediği bir ruh hali aslında.Su gibi saf olamıyoruz hiçbirimiz. Hayatta yaşamanın kuralı haline getirdiğimiz takıntılarımızı ruhumuza zincirleyip öylece bırakmışız onu.Çığlık büyük ,içindeki suskuna cevap ver. Küçük bir çocuk olma,geçmişe dönme.Belki de biz insanoğlunun hatası budur;çocukluğunun acısını hatırlaması. Sen, ölene kadar devam edecek döngünün içine girersen orda kaybolursun. Sana hayatı sev demeyeceğim. Çünkü hayat sevilmeyecek kadar bulanık ve iki yüzlü.Bunu eminim balıklar ve papatyalar da biliyordur. Bazen onları örnek alman gerekebilir. Bir balık gibi hafızan kısa süreli olsa ve hiç üzülmesen. Ya da bir papatya gibi bahar zamanı açılsan ve kimse sana karışmasa daha mutlu olmaz miydın? Maske sadece palyaçolarda vardır ve unutma onlar perde kapanınca senin arana karışan normal bir insandır. Hayat bir ilizyondan ibaret ve sen onun palyaçosu bile değilsin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder